Klantenservice

Bestellen bij Boobs & Bloomers

Hoe kan ik iets bestellen bij Boobs & Bloomers?
Bestellen op Boobs & Bloomers is heel eenvoudig. Als je al een account hebt bij Boobs & Bloomers dan kun je inloggen met je email adres en wachtwoord. Wanneer je nog geen account hebt, dan kun je een profiel aanmaken of bestellen via de kassa voor gasten. Je kiest een artikel en plaatst dat in je winkelmandje. Controleer je winkelmandje en vul een kortingscode in als je die hebt. Daarna ga je verder naar de kassa om af te rekenen.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Op de betaalpagina kun je aangeven welke betaalmethode je wilt gebruiken. Je kunt betalen met je creditcard (Visa en Mastercard), iDeal, Paypal, en AfterPay. Alle betalingen gaan via een beveiligde verbinding.

Betalen met je creditcard
Wanneer je kiest voor betalen met je creditcard moet je een keuze maken voor jouw type creditcard. Vervolgens vul je de naam op de kaart, het volledige creditcardnummer, de vervaldatum en de 3-cijferige veiligheidscode (cvc) in. De veiligheidscode staat op de achterkant van je kaart. Afhankelijk van je creditcard moet je ook nog een betaalcode via een random reader aanmaken en invullen.

Betalen met iDeal
Een betaling met iDeal werkt hetzelfde als internetbankieren via je eigen bank. Je kiest iDeal als betaalmethode en kiest vervolgens voor je eigen bank. Je komt in je vertrouwde betaalomgeving. Alle gegevens zijn al ingevuld en je betaalt zoals je gewend bent.

Afterpay
AfterPay voert voor Boobs & Bloomers het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Boobs & Bloomers betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 100 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 200.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Hoe is de prijs van een artikel opgebouwd?
De prijs die je bij een artikel ziet staan is inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.
Wat zijn de verzendkosten?
Per bestelling brengen wij € 3,95 verzendkosten in rekening als je jouw pakketje overdag bij je thuis laat afleveren. De kosten voor een avondlevering zijn € 4,55. Je kunt ook kiezen voor het ophalen van je pakketje bij een DHL afleverpunt van jouw keuze. In dat geval betaal € 3,60.
Plaats je een bestelling ter waarde van €30,- of hoger? Dan betalen wij alle verzendkosten en krijg je je favoriete lingerie gratis thuisbezorgd.
Voor iedere individuele bestelling van één of meerdere artikelen brengen wij verzendkosten in rekening. Ook als je meerdere bestellingen na elkaar doet. Dit heeft te maken met het orderverwerkingsproces wat ervoor zorgt dat bestellingen zo snel mogelijk verwerkt worden.
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet tijdig afhaal bij een DHL afhaalpunt?
Als je je bestelling niet tijdig afhaalt bij een DHL afhaalpunt, dan zullen wij altijd, ongeacht de reden, € 5,- administratiekosten berekenen. Deze zullen zichtbaar zijn op de creditfactuur als crediteringskosten.
Wat is de levertijd?
Je bestelling wordt binnen 3 werkdagen verzonden. Als je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een mail met daarin de track&trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen.
Kan ik de bestelling buiten Nederland laten bezorgen?
Wij bezorgen alleen in Nederland. Klik hier voor onze Belgische site.
Ik heb niet mijn (volledige) bestelling ontvangen. Wat nu?
Soms kan het helaas voorkomen dat je niet de hele bestelling hebt ontvangen. Je kunt dan het beste even contact opnemen met onze klantenservice of bel +31 (0)416 66 80 80
Ik heb na mijn bestelling geen bevestigingsmail ontvangen, wat kan ik doen?
Wanneer je geen bevestigingsmail hebt ontvangen neem dan even contact op met onze klantenservice of bel +31 (0)416 66 80 80.
Kan ik mijn bestelling bij Boobs & Bloomers annuleren?
Helaas kun je een bestelling niet annuleren. Als je iets hebt besteld, dan is de bestelling en bezorging definitief. Je kunt de artikelen wel direct terugsturen wanneer je ze hebt ontvangen. Je krijgt dan je geld terug.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Je kunt indien gewenst altijd je bestelling op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je aangeven wat je factuuradres en je bezorgadres zijn. Als je een account hebt dan kun je deze aanpassen in ‘Mijn account’.
Je kunt je bestelling niet laten bezorgen op een postbus adres.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
We laten onze bestellingen door DHL bezorgen. Je hebt de keuze uit Thuisbezorging, Thuisbezorging in de avond en bezorging bij een afhaalpunt bij jou in de buurt. Als je kiest voor bezorging bij een afhaalpunt, dan kun je in de Locatiezoeker aangeven bij welk afhaalpunt, bij jou in de buurt, je pakketje wordt afgeleverd.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op de leverdatum?
Als je niet thuis bent dan doet de bezorger een briefje in de bus. Daarop staat wat er met je pakketje is gebeurd. Misschien is het bij de buren afgeleverd. Is dit niet gebeurd, dan komt de bezorger het de volgende dag nog een keer afleveren. Maar je kunt ook kiezen om het op een andere plaats af te laten leveren, of bij een afhaalpunt. Al deze informatie vind je op het briefje dat bij jou in de bus gedaan is.
Ik heb een verkeerde maat of kleur opgestuurd gekregen. Wat moet ik nu doen?
Soms gebeurt het helaas dat je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen. Je kunt dan contact opnemen met onze klantenservice of bel +31 (0)416 66 80 80.
Heb ik garantie op mijn aankopen?
Bij aankoop van artikelen in deze webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat je als consument in alle redelijkheid mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat je als consument mag verwachten. Deze garantie is van toepassing op aantoonbare productiefouten en zijn expliciet niet van toepassing op onzorgvuldig gebruik.
Heb je een klacht?
Het is altijd vervelend als een artikel of onze service niet aan je verwachtingen voldoet. Wij zullen er alles aan doen om het voor je op te lossen. Je kunt je klacht mailen naar onze klantenservice of bellen met +31 (0)416 66 80 80. Als je een mail stuurt ontvang je geen bevestiging maar we nemen binnen 5 dagen na ontvangst van je klacht contact met je op met de oplossing. Onze klantenservice behandelt alle klachten afzonderlijk met als uitgangspunt de wettelijke garantie.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.')

Actievoorwaarden
Actie 5=4 slips
Hou je na retourneren minder dan 5 slips? Dan vervalt je voordeel en betaal je de normale prijs. De 5 slips moeten in één bestelling geplaatst worden. Combineren van bestellingen is niet mogelijk.


Retourneren naar Boobs & Bloomers

Wij streven er naar dat je tevreden bent met alles dat je koopt in onze online shop. Mocht een artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, heb je een klacht of is er iets mis gegaan met de bezorging? Neem dan contact op met onze klantenservice of bel +31 (0)416 66 80 80. Wij zoeken graag samen met jou naar een oplossing.

Retourvoorwaarden
  • Het artikel is compleet, niet gedragen en/of beschadigd
  • Binnen 14 dagen na de levering
  • De originele kaartjes zijn aan het artikel bevestigd
  • Het artikel zit, indien redelijkerwijs mogelijk, nog in de originele productverpakking
  • Stuur je een gedragen product terug, dan wordt het betaalde bedrag niet vergoed
  • Indien gewenst kun je in overleg met onze klantenservice het naar ons verzonden gedragen product weer terug laten sturen naar je afleveradres.
  • Passen mag altijd! Dat alleen ongedragen producten in aanmerking komen voor vergoeding, betekent niet dat je gepaste producten niet kunt terugsturen. Zorg er alleen wel voor dat je slipjes alleen past met je eigen ondergoed eronder aan.
Hoe kan ik een bestelling of artikel ruilen?
Helaas kunnen we een artikel niet rechtstreeks via onze online winkel ruilen. Wil je ruilen? Dan kun je jouw artikel retourneren (gratis) en een nieuwe bestelling in onze winkel plaatsen.
Hoeveel dagen heb ik om over mijn aankoop te beslissen?
Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je jouw bestelling wilt houden of terugsturen.
Hoe kan ik een bestelling of artikel retourneren?
In je pakketje zit een formulier met daarop een retoursticker. Deze kun je gebruiken voor de adressering. Vergeet vooral niet in te vullen waarom je dit artikel, of deze artikelen terugstuurd.Stop de items samen met de retourbon in een pakketje, het kan in de originele verpakking. Plak de retoursticker over de originele sticker op het pakketje. Breng het pakketje naar een verzendlocatie bij jou in de buurt.  Terugsturen is gratis, je hoeft dus geen kosten te betalen.

Als wij het pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan tot 10 dagen duren. Terugbetaling gebeurt zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen volgend op de dag van de herroeping, inclusief bezorg- en retourkosten, als wij het product hebben ontvangen of je aantoont dat je het product hebt teruggezonden. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort. Boven een bepaald bedrag sturen we jouw bestelling gratis naar je toe. Stuur je vervolgens een of meerdere artikelen terug, en komt daardoor het totaalbedrag van de originele bestelling onder het gratis verzenden bedrag, dan storten wij het bedrag minus verzendkosten aan je terug.

ons retouradres is:
The Body Cover Group
t.a.v. Retouren Webshop
Antwoordnummer 10090
5140 VB Waalwijk

Herroepingsrecht oftewel de overeenkomst ontbinden?
Na ontvangst van het artikel heb je 14 dagen bedenktijd om te besluiten of je de overeenkomst wilt herroepen / ontbinden. In deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel doet. Zodra je aangeeft gebruik te maken van deze bedenktijd, dien je binnen 14 dagen je bestelling gratis naar ons terug te sturen. Je kunt gebruik maken van het herroepingsfomulier. Je bent echter niet verplicht het modelformulier te gebruiken, want ook zonder het formulier geldt het herroepingsrecht. Na het ontbinden heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel of de artikelen te retourneren. Met het toepassen van het herroepingsrecht vervalt niet je eventuele betaalverplichting. Je zult wel binnen de gestelde termijn moeten betalen. Zo snel mogelijk doch binnen 14 dagen na ontbinding krijg je alles wat je hebt betaald, inclusief bezorg- en eventuele retourkosten, terugbetaald op je rekening. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.

Meer informatie over "Herroepingrecht" kun je de vinden op de website Autoriteit Consument & Markt.

Het Herroeping formulier kun je hier downloaden

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Dit kan 10 dagen duren. Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief de verzendkosten binnen 14 dagen terug. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort.
Krijg ik automatisch een ander artikel als ik mijn artikel terugstuur?
Je krijgt geen vervangend artikel als je een aankoop terugstuurt. Wel kun je een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.
Hoe lang duurt het voordat het terugsturen van een artikel is verwerkt?
Als wij jouw pakketje binnen hebben, krijg je een bevestiging via de mail. Bij herroeping wordt zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat je ons op de hoogte hebt gebracht, het bedrag van aankoop terugbetaald. Als je de hele bestelling terugstuurt, krijg je het hele bedrag inclusief verzendkosten kosten terug. Als je een deel van de bestelling terugstuurt, krijg je alleen dat deel teruggestort. De termijn van terugbetalen gaat in op het moment dat je de bestelling terug stuurt, of aangeeft dat je de bestelling retour gaat sturen. Als de retourzending niet binnen 14 dagen is ontvangen, wachten wij met terugbetaling totdat de retourbestelling is ontvangen, of totdat je aan kunt tonen dat de bestelling retour gezonden is. Indien er onnodige schade aan het product is ontstaan, kunnen wij deze waardevermindering in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering door gebruik dat verder gaat dan nodig om de aard, kenmerk en werking van het product te beoordelen.
Post your comment

Boobs & Bloomers